Squash Hillegom gesponsord door webbureau ditisABC

Squash Hillegom gesponsord door webbureau ditisABC Als Hillegoms bedrijf in het hart van de bollenstreek is ditisABC betrokken bij haar klanten en haar omgeving. Daarom leveren wij graag een bijdrage aan lokale initiatieven en non-profitorganisaties die in deze regio zijn gevestigd. ditisABC wil haar klanten helpen en blijft daarom altijd in beweging om nieuwe kansen en …

ditisABC is Google Partner

ditisABC is Google Partner ditisABC is officieel Google Partner geworden. Dat biedt klanten een aantal zekerheden. Ten eerste: ditisABC heeft Google specialisten met veel Google-ervaring in huis.

Website moet snel zijn en duidelijk

Een website moet snel zijn en gebruiksvriendelijk zijn. Dat vinden we veel belangrijker dan gepersonaliseerde content. Dit meldt eMarketer naar aanleiding van onderzoek door Soasta en The Harris Poll in september 2015. Soasta, een bureau dat voorziet in tools om je website te monitoren en te verbeteren, en  The Harris Poll ondervroegen 2044 volwassen van …

Conversiegerichte website

Een website heb je niet ‘voor de leuk’; een website dient een doel of meerdere doelen. Dat betekent dat je als organisatie ten eerste online gevonden wilt worden. En als dat dan is gebeurd, dan hoop je dat jouw site zoveel nuttige informatie biedt, dat men even blijft. Je wilt zelfs dat een bezoeker iets …

Bing zet ook in op mobile friendly

Na Google’s Mobile Friendly Label volgt nu ook zoekmachine Bing. Dat kon ook niet anders, want de mobiele zoekopdrachten blijven enorm groeien. De drijfveer voor Bing is de best mogelijke mobiele zoekervaring op Bing leveren en dat kan alleen als websites zich aanpassen aan mobiel.

Registratie van .amsterdam domein van start

Registratie van .amsterdam domein voor merken en overheden van start. Eerste vijfendertig domeinnamen .amsterdam uitgeleverd

Responsive, geen wens maar must!

Eigenlijk ontkom je er niet aan: een responsive website. Bij ditisABC zijn we stellig van mening dat stilstand achteruitgang is, snelle achteruitgang wel te verstaan! We leggen graag uit waarom een website responsive zou moeten zijn.

Workshop Online PR – het persbericht

‘Wanneer is ‘iets’ interessant voor de media en hoe vergroot ik zo onze naamsbekendheid?’ Deze en andere vragen worden beantwoord in de 2-daagse workshop ‘online PR – het persbericht’.

Van Roon Living met online showroom

Van Roon Living is één van de toonaangevende interieur groothandelaren van Nederlandse bodem met meer dan 35 jaar internationale ervaring. Wij kregen de opdracht om de gehele website te vernieuwen voor Van Roon Living.